20.6.07

Vasluiu', văzut tocmai la New York


Filmul "concetăţeanului" meu (din aceeaşi generaţie chiar), Corneliu Porumboiu, "A fost sau n-a fost?" face furori în New York. Institutul Cultural Român din metropola americană a anunţat că, la cererea publicului, pelicula va rula mai mult decât se stabilise iniţial. Filmul "A fost sau n-a fost?" a fost realizat la Vaslui şi este inspirat dintr-o emisiune a televiziunii locale. Eu, fiindcă ştiu personajele reale, am urmărit filmul rîzînd în gura mare, pentru că îmi dădeam seama cît de bine îi imitau actorii pe directorul postului de televiziune şi pe ceilalţi. Pelicula are în palmares trofeul Camera d'Or, obţinut anul trecut la Cannes şi patru premii Gopo, la categoriile cel mai bun film, cel mai bun regizor, cel mai bun scenariu şi cel mai bun actor în rol principal. Bravo, Cornele!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog