20.6.07

Cică linia de metrou intre Drumul Taberei şi Universitate va fi gata în 7 ani. Eu mă cam îndoiesc...

Zică-se că linia de metrou Drumul Taberei-Universitate va fi finalizată în 7 ani, Ministerul Transporturilor aflîndu-se în aşteptarea avizului de la Ministerul de Finanţe, pentru a semna memorandumul necesar obţinerii unei finanţări de la Banca Europeană de Investiţii, a anunţat ministrul de resort, Ludovic Orban, conform Hotnews. Costul proiectului este evaluat la aproximativ 410 milioane de euro. Aşadar, ei zic 7, deşi de 10 ani se tot vorbeşte despre acest proiect. Chiar şi aşa, în maxim 3 ani, o să mergem pe jos din Drumul Taberei spre centru, pentru că n-o să mai fie loc pentru a arunca un ac măcar pe stradă. L-am întrebat acum 4 ani pe Gheorghe Udrişte ce are de gînd Primăria capitalei să facă în următorii 5 ani, pentru că o să fie jale la capitolul trafic. Udrişte mi-a răspuns foarte relaxat: "O să găsim o modalitate de a-i determina pe bucureşteni să meargă cu bicicleta..." Ha. Ha! Ce glumă bună! Oare rîde şi el, singur, la glumele lui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog