16.11.07

Cum am ajuns sa am locul meu de parcare. Legal si doar al meu.

M-am mutat si, evident, nu am unde sa parchez. Astfel ca, in prima seara, am parcat si io pe o straduta, plina ochi de masini, unde oprirea e interzisa - asa cum face tot omul, care n-are unde parca. Era noapte si nu mai aveai unde arunca un ac. Si a doua zi, imi gasesc in parbriz o amenda si (cu) 2 puncte de penalizare. Am vazut negru in fata ochilor: daca as fi putut, in clipa aia l-as fi omorat pe Videanu si, totodata, as fi tras cu o mitraliera si in ceilalti 6 primari ai acestui oras de super si super-rahat.
Cu o seara inainte, ma intalnisem cu un amic, care avea masina zgariata rau si foarte urat. Si-l intreb ce s-a intamplat. "Am parcat-o pe stradutza X", zice amicu' si am gasit-o asa. Stradutza X era aceeasi stradutza pe care parcasem si io si era fix in fata blocului meu.
Astfel ca am intrat in panica: unde naiba o sa parchez io de acum inainte, ca stiu zona si sansele sunt nule. Numai asta imi trebuia: sa imi bat capul mereu pentru un loc in parcare. Si uite asa am ajuns sa-mi inchiriez io un loc de parcare, acoperit, contra sumei de 3 milioane de lei pe luna. Ma bucurasem ca chiria mea e ok, acum e exact la pretul pietei (cu tot ce platesc pentru parcare). Iar politistul la care am mers pentru procesul-verbal s-a uitat cu o mila la mine ... si in loc de 3 puncte de amenda, mi-a dat doar 1 ...
Macar daca luam punctele de penalizare pentru ca as fi baut sau as fi condus cu viteza ...
:((

5 comentarii:

  1. Anonim18/11/07

    excelent! de-o saptamina n-am mai ris atit! :) retin morala: blonda aramie ar putea insela soferii in trafic dar nu si vigilenta militianului de sector! invatatura pt nepoata'mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am inteles de ce ati ras. Zona in care stau eu este cea mai aglomerata din tot orasul la capitolul masini si io n-am de gand sa ma enervez in fiecare seara si nici sa dau spaga politistului de sector. N-am inteles-o nici pe aia cu nepoata, dar daca poate invata ceva de bine din asta, e de bine, zic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Suportam in fiecare moment prostia lui Videanu si a celor ce-i sunt in subordine. Ne-am saturut sa nu avem unde parca si mai ales, nu avem pe unde circula. Cu toate astea ne platim si ne este impus sa platim toate taxele la stat.. altfel... Nu ma intereseaza ce spune Videanu: "reparam acum totul si apoi o sa fie bine".. Este ok, reparam totul, dar nu ziua cand circulatia este asa cum este. Nu inchidem toate arterele principale in plina zi. Nu inchidem stradutele de comunicare.. gen Sf. Gheorghe. Asa ceva nu este posibil. Bataie de joc.
    Vis-a-vis de parcari.. In lege se spune ca parcarea ii apartine "proprietarului" intre 19 sau 17 si 6 dimineata, iar eu stau sa ma cert cu oamenii pentru ca legea nu isi face datoria sa instinteze si sa afiseze acest lucru. Suntem amendati pentru ca parcam unde nu este bine, dar locuri de parcare nu se construiesc si mai ales acolo unde au fost parcari toate au fost distruse si largite arterele de circulatie. Chiar nu exista nimeni in primarie care sa faca ceva util?
    Te inteleg perfect.. sincer nu achitam un leu.. Nu merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Masina e luata in leasing, daca nu plateam, se ducea la firma respectiva si tot acolo ajungeam. Si fusesem inregistrata cu un radar pe o caseta. N-am avut nici chef si nici suficienti nervi pentru a duce o lupta cu dobitocii din primarie si nici cu aia din politie, care stiu exact ca nu exista locuri de parcare. Inteleg, de la vecini, ca politistu' care m-a luat cu radaru' e unu' care cam pune botu' la spaga. Ei, uite, n-am avut chef sa-i dau. Mai bine platesc parcarea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Spaga este la ordinea zilei in Romania. In orice domeniu... Sper, romanii sa lase acest gest uitarii, nu asa se procedeaza. Nu trebuie sa incurajam coruptia!

    RăspundețiȘtergere

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog