6.9.07

Cupa Presei la "falsat"

Nu m-aş fi dus dacă nu ar fi insistat prietenii mei. Pentru că nu mă aşteptam la ceva nemaipomenit, am experienţa anilor trecuţi. Poate că-s io pretenţioasă, pentru că am făcut ceva ani muzică, deci stau bine cu urechea muzicală. Pentru mine a fost prea multă lălăială. Şi mi-au scîrţîit urechile de la atîta "falsonat". Unii (da' puţini) au cîntat binişor, da' alţii, să mă ierte Dumnezeu!

Organizarea, bunicică. Evoluează şi e de bine. Ghioca se dă preocupat şi nu mai cunoaşte pe nimeni. Nu zic pe mine, pentru că io-s supărată pe el, ci pe alţii ... Urît.

Revin. Încerc să găsesc un sinonim la lălăială. Nu-mi vine acum în minte, abia m-am trezit şi citesc presa, care e din ce în ce mai slabă. Dar ăsta e deja un alt subiect.

Lălă şi iala s-a ţinut la Motoare. Păcat că a fost o seară rece. Erau 14 grade.

Cîntăreţii ... (zic din nou) jale. A fost şi un ziarist de la Cotidianul din Grecia. Fără legătură cu al nostru cotidian. Nu comentez prestaţia lui muzicală.

Înţeleg că a cîştigat formaţia, pardon orchestra Romantica. A fost o tipă care a şi cîntat la vioară. Foarte mişto.

La un moment dat, am văzut-o pe Laura Andreşan, încărcată de paiete şi de ... fiţe. Era opărită rău, nu ştiu de ce, am prins-o cînd s-a cărat, cu o cameră de filmat în faţă, plină de spume. Părerea mea e că a fost ignorată această pseudo-vedetă şi s-a ofticaţionat. (Sau o fi făcut cineva mişto de ea?)

În rest, pentru că era frig, am plecat înainte de "verdictul final".

Ce vroiam să spun de fapt?
Că înţeleg că mulţi dintre cei care nu ştiu să cînte au venit acolo doar pentru a se distra ... Nu zic că e de rău. Da' totuşi, cum au mieunat, pardon, miorlăit, frate, unii ...


.........................................................................................................................................................................

APROPO ... M-AM TREZIT CU VESTEA CĂ PAVAROTTI A MURIT. PĂCAT! (foto: AP)




DUMNEZEU SĂ-L ODIHNEASCĂ!



.......................................................................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog