6.9.07

Mă calcă pe sistemul nervos ...

1. motocicliştii, pentru că mă trezesc noaptea cu zgomotul infernal al motoarelor şi mi se face brusc groază; şi pentru că mulţi dintre ei îşi caută moartea singuri, deşi sunt foarte tineri, aşa cum a făcut un prieten de-al meu, Nic, care avea doar 28 de ani ...
2. alarmele maşinilor, pentru că urlă de-aiurea, tot noaptea, mai ales cînd trec motoarele pe lîngă ele; şi se mai întîmplă şi să se descarce bateria de la gîndacul meu;
3. alarma ceasului unui vecin dus cu capu' rău de tot, care doarme cu geamul deschis, si care nu se trezeşte de la 5 pînă pe la 6, deşi tîmpenia aia sună fără să se oprească;
4. oamenii fără bun simţ şi egoişti, pe care-i doare fix in fund de tot ce se întîmplă în jurul lor, printre care şi unii colegi; da' vorba lu' tata: ferească Dumnezeu să te doară de-adevăratelea în fund ... o fi ştiind el ce-o fi ştiind ...
5. şoferii cretini, care mă claxonează în trafic, deşi culoarea semaforului e roşie;
6. aceiaşi şoferi cretini, care se plictisesc la semafor şi se iau de mine;
7. rămîn tot la şoferii cretini care-mi blochează maşina în parcare şi nu pot ieşi nici dacă aş lua-o pe sus;
8. vecinii de deasupra, care rag de nesimţire.
concret, aceşti nesimţiţi cu diplomă au oprit apa caldă-apa rece de la baie, chipurile pentru nu ştiu ce reparaţii, deşi ei nu-s acasă. asta după ce timp de 2 zile fusese revizie generală.

aşa că dacă sîmbătă nu am apă caldă, în special, jur că mă duc noaptea şi le pun super glue în încuietorile de la uşă.

ieri m-am certat cu administratorul minute întregi, pentru că le-a dat voie să închidă apa şi să ne ignore cu atîta nesimţire. administrator care, menţionez, stă la blocul alăturat.

mă întorsesem de la o filmare, de pe la o groapă de gunoi şi visasem toată ziua la un duş, iar cînd am intrat în cadă, am păţit fix ca-n filmele cu proşti. ia apa de unde nu-i.

l-am întrebat pe acelaşi administrator la ce apartament stă, să mă duc să fac la el baie şi mi-a transmis că am apă caldă la bucătărie. cînd l-am întrebat dacă el face baie în chiuveta de la bucătărie, că io n-am făcut niciodată, a amuţit ... crecă vrea să-i sparg capu' ...

9. aaa, am uitat. de oamenii care put. şi pe care îi urăsc. am voie?

cu siguranţă va urma



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog