8.8.07

De ce nu se spală unii ...

Se întreabă azi EVZ. Aolio, dacă aţi şti de cîte ori nu m-am întrebat io asta, prin tramvai, prin piaţă, pe la şcoală sau pe la serviciu ... Nu vreau să aud de scuze legate de educaţie. Pentru mine e doar nesimţire, iar nesimţirea nu are nici o explicaţie (mai puţin cea cu pierderea cunoştinţei) ... Culmea e că am constatat, cu o mare tristeţe, că unora chiar le place mizeria în care stau. Şi au şi senzaţia că şi ceilalţi din jurul lor sunt la fel de mîndri. Bleah! A, odată, am fost şi io nesimţită. La modul că nu mai puteam să-mi suport un coleg. Şi ca o nesimţită ce mi-s, am aşteptat cu o răbdare de FIER ziua lui şi i-am cumpărat un săpun, un spray şi nu ştiu ce naiba mai era în trusa aia. Pe cuvînt că de atunci a început să se spele zilnic. Colegii mei au spus iniţial că nu-s întreagă la minte ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog