8.8.07

No. 14, cu tot cu şantaj, e la mine

Azi am primit tricoul cu numărul 14 al FC Vaslui, de la Anghel, ce serveşte patria pe la "Jurnalul Naţional". Anghel mi-a zis că a fost al lu' Răducanu, pe cînd mai avea şi el zile bune prin "Uaslui City", pentru că, de cînd nu le mai are (zilele bune), nu mai poartă, cică, nici draqu' numărul ăsta. Ei, asta e, măcar aşa a putut ajunge la mine. Tricoul a fost furat, mă rog, luat cu forţa din magazia lu' FC Vaslui, de către un poliţai comunitar, care l-a donat apoi lui Anghel sau lu' frate-su', nu mai reţin io exact, deoarece, pentru că şi fiindcă-s cam blondă. Şi Anghel m-a "şantajat" într-o zi, spunîndu-mi că dacă îi ajut pe ai lui concetăţeni într-o problemă, îmi dă una bucata tricou de-a lu' FC al meu Vaslui. Ce nu ştie Anghel e că îl ajutam şi dacă nu mă "şantaja". Sîc! Doar că acum e prea tîrziu, tricoul e la mineeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog