13.7.07

Topul prostiei. Pure şi româneşti.

Deci marea ştire de astăzi (sau de ieri, nici nu mai ştiu- că io de cînd m-am mutat în montaj pentru un reportaj despre Roşia Montana, care va fi duminică, după ora 20 şi 10, (na, că-mi fac şi promo singură :)) habar n-am ce se întîmplă şi în lumea altora decît a mea)... Aşa, unde naiba rămăsesem, că m-am încurcat singură.... Aaa, la "marea" ştire a zilei. Legată de topul celor mai frumoşi politicieni şi al celor mai urîţi... Adică Băse şi cu Boureanu, potrivit unui sondaj realizat de Biroul de Cercetări Sociale. Cică şi Vadim e mai frumos decît Lavinia Şandru. Da, şi eu sunt Cindy Crawford, doar că mama nu m-a înzestrat cu o aluniţă lîngă botic, aşa cum are tata, de exemplu... :))
Ma-măăă, în ce zile am ajuns... Pe ce planetă trăim, fraţilor? A cretinilor? Păi asta ne durea pe noi acum? Cît de urît e Băse? Păi ce, noi nu vedeam şi singuri? Sper că sondajul ală n-o fi costat şi nişte bani, că mă mut în altă ţară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog