20.7.07

Marketingul din faşă merge mai bine decît miile de ore gîndite în masă

Abia m-am trezit, după o zi în care am muncit, pe nişte coclauri, fără să am timp să respir, şi încerc să recuperez noutăţile pierdute. Şi aflu că Băse îşi dă note, dar nu oricum, ci cu tot cu lauri. Pentru că i-ar fi frică de televiziuni, care îl vor mînca cu tot cu chelie, dacă îşi coboară ştacheta. Eu cred că situaţia stă fix invers şi că "sistemul" de marketing nativ cu care e înzestrat Băse funcţionează mai bine decît se aşteptau adversarii lui.

Cotidianul : "Traian Basescu si-a acordat nota 10 plus, din punct de vedere al performantelor ca sef al statului, si i-a asigurat pe studentii democrati, in compania carora s-a aflat ieri seara, ca ar fi fost subiect de dezbatere la toate televiziunile daca si-ar fi atribuit nota 9."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog