3.3.09

Jurnaliştii italieni s-au calmat

Nu tu ţigani, nu tu violuri, nu tu crime ...
Acum o săptămână, la Realitatea TV, a fost o emisiune cu jurnaliştii italieni. Pe mine nu m-au impresionat, nu am înţeles dacă au o problema reală cu românii-ţiganii sau nu. Nu m-au impresionat nici reportajele lor despre România sau despre romi, în afară de o urmărire din maşină sau o înregistrare cu camera ascunsă prin aeroport, nu am remarcat nimic care să-mi fi rămas în minte. Înţeleg doar că au fost ei încântaţi de un reportaj de-al meu din Italia când am umblat îmbrăcată în ţigancă şi am fost şi prin taberele de romi. Mai bine m-ar chema în Italia, că tot mi-a plăcut la nebunie Roma, să le fac şi lor nişte reportaje şi să termin şi de vizitat ce n-am apucat să vizitez :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog