4.1.09

O fi vreun semn?

Anul acesta imi doresc sa .... si sa ... si mai ales sa ...
Noaptea dintre ani m-a prins cu portofelul sub brat, cu o mana pe Gogo si cu paharul de sampanie in cealalta. Desi am zis ca in acea noapte DOOOOORM, pt k de mult imi doresc sa ma prinda Revelionul DORMIIIIND (anul trecut, de exemplu, de Revelion, am filmat, in anii trecuti, am tot fost la munte), la 12 fara 2 minute, m-am trezit instant, m-am dus la geanta, am luat portofelul si cand a batut gongul, io am pus mana pe Gogo, fara sa ma gandesc la asta macar.
Dupa care mi-au tot venit mesaje de genu': anu' asta, sa faci un bebe, sa te prinda anul celalalt cu un copil ... si ink vreo trei asemanatoare.
Hmmm, ma tot gandesc, o fi vreun semn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog