9.12.07

Bre, moldovene, da' chiar sa-mi rapesti momentul de maxima fericire duminicala ...

Aoliooo, ce "tristete" la mine-n casa. Cat am bantuit prin Ikea, unde era o aglomeratie de nedescris, apoi pe la Mobexpert si, in final, la KFC ... Q-ariu a demisionat. Fuck, fuck, fuck, am pierdut bucuria proaspetei clipe ... (Domnu' Vantu, puneti si dvs niste Monopoly prin magazinele astea, ca uite, d-le, ce se intampla...) Deci, moldoveanu' "meu" si-a luat coada-ntri chicioari si s-a q-rat exact cand se aflase ca Ro e cea mai corupta tara din UE ... "Cita" coincidentza! :))

Se vehiculeaza, in locul acestui "ilustru" fost ministru, 2 nume: Norica Nicolai (va-le-leu!) si Renate Weber (mda), care era si ea pe la Ikea. Nu am vazut nimic vesel pe chipul ei, probabil pt ca e prima pe lista la europarlamentare ...

"Gudbai", domnule Q, in sfarsit, ai facut si matale un lucru util pt societate ... Stii vorba aia din popor: mai bine ne bucuram mai tarziu decat niciodata ...

A, apropo de persoane publice, la Mobexpert era si ministrul Educatiei, Adomnitei, cu a lui iubita (sotie sau ce mai era ea), care incerca toate canapelele din magazin.
Iar la Ikea am dat de procurorul Iacob, cel care ancheteaza cazul Elodia. Credeam ca e mai mic de statura (l-am vazut doar la birou pana ieri).

Mai lipsea, de la KFC, Q-ariu ...
H
ă hă hă.

(foto: Ziua)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog