21.11.07

Petrecerile si socializarile (mai mult) fortate

N-o sa inteleg niciodata de ce e interesata lumea de petrecerile mondene. Aseara la Balul Catavencu, a venit o tona de oameni, printre care Stolojan, Boureanu cu Pelinel, Ponta cu a lui Daciana si Monica Tatoiu, Prigoana sau Gheorghe Dinica. Si Gusa, insotit de un "urs" PIN.
In rest, lume pe care n-am vazut-o in viata mea. Dar nu asta e problema. Io m-am dus in interes de serviciu si am observat ca oamenii, in general, socializeaza fortat. Chiar daca te intalnesti cu prieteni sau cunostinte, mi-e greu sa cred ca la o astfel de petrece vorbesti despre ce mai face pustiul sau ce marire de salariu ai mai primit .
Iar cea mai frumoasa parte e aia cu haleala. Pe care n-am s-o inteleg in viata mea ... Unii, cand vin, se duc glont la mancare. Si cu farfuria plina ochi se plimba printre oameni, ca sa se faca remarcati.
La bautura, evident, era coada, k de obicei.
In rest, frumusel. Organizarea buna. Premiila catzavencilor, haioase, cum era de asteptat. Iar (Simona) Tache mai sa lesine pe scena. Am scapat momentul asta, mi-a spus ea dupa ce si-a revenit. :)) Sorry, Tachenshtain, dau o bere, pentru a-ti reveni de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog