3.10.07

Mi-s o "suburbana". Cine, io?

Probabil inseamna ca-s o taranca, alta explicatiune nu am la ora asta putin tarzie. Pentru ca azi am vorbit cu un individ, cica purtator de gura al "Republicii Ortodoxe Romane", pus cam pe faras, dupa cum "spune" unele surse. Pe numele lui cunoscut de "parintele Stoica". Constantin Stoica, desi in buletin cica-l cheama, de fapt, Costel.

Maria Sa, cu capul plecat spre cele ceresti, s-a suparat pe mine, pentru ca am avut marele curaj sa-l intreb de ce nu raspunde niciodata la telefon, la SMS, la fixul Biroului de presa, eu considerand ca un astfel de personaj nu are de ce sa ia salariu, avand in vedere ca nu face nimic. Si am primit o replica, care m-a lasat masca:"Eu nu am ce sa vorbesc cu persoane suburbane". Adica, io eram o "suburbana". M-a apucat una bucata de criza de nervi si i-am replicat ca el este, de fapt, un "suburban", dupa care i-am inchis telefonul direct in "nasum ala de preotum". Asa ca azi am fost eroina zilei printre ziaristi. Toata lumea s-a simtit razbunata si m-a felicitat din inima. N-am obtinut interviul cu Patriarhul, care ar fi trebuit sa-mi raspunda la mai multe acuzatii, insa sper ca acest popa "suburban" nu-si va mai defila prea mult toalele negre pe Dealu' Mitropoliei, ca prea se crede cin' s-o fi crezand!
Pe de alta parte, am decis: nu mai cred decat in Dumnezeu si cand ma voi marita, decat sa stau sub poalele unui popa, mai bine ma invart singura de cateva ori in jurul unei icoane; in ultimul timp, am dat de prea multi preoti si calugari nedusi la ... biserica.
AMIN, Si de la capat ... (foto: Ziua)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog