30.10.07

Raspuns pentru curiosi

Nu, n-am protestat pentru noile modificari din Codul Penal si din Codul de Procedura Penala, pentru ca trec printr-o perioada in care, pur si simplu, mi-e sila si de parlamentari si de cei care conduc Guvernul. Ba chiar mi-e greata. Pentru ca, chiar daca ar tine cont cineva, pe moment, de vreun protest, sunt absolut convinsa ca o sa aiba grija parlamentarii sa faca tot cum vor ei. Am vazut ca unul dintre cei care au venit cu propuneri de modificari, care vor afecta munca ziaristilor, este Ioan Timis. Cu acest deputat m-am mai luptat acum cativa ani, mai precis vreo 3 juma' in urma, cand, impreuna cu Mirela Lupescu, pe atunci realizatoare a emisiunii FreeEx, l-am facut pe ala sa iasa din emisie, sa sune la "tovarasii" lui de suferinta din Comisia juridica a Camerei Deputatilor si sa-i adune in aceeasi zi la Parlament, ca sa schimbe modificarea, pentru ca, zicea el:"asta e nebuna, ne scoate ziaristii in strada". Intr-adevar, au modificat articolul care nu ar fi lasat jurnalistii sa filmeze de pe domeniul public, dar nu pot uita cum, dupa ce s-a zbatut toata lumea sa scoata calomnia si insulta din Codul Penal, s-au trezit aceiasi cretini de parlamentari sa le introduca la loc. Si atunci, ma tot intreb eu, pentru ce sa ma mai agit? Doar pentru publicitate? Sincer? Ma lipsesc de ea ...
Si nu mai pun la socoteala faptul ca am fost amendata pentru ca am protestat pt jurnalistii arestati din Vrancea. Si a trebuit sa merg prin tribunale ca sa si-o bage undeva jandarmii (amenda, desigur). De vreo 5 milioane de lei....


3 comentarii:

  1. Anonim30/10/07

    Hurdubaio, nu fi nebuna chiar. Asta nu esti tu. Pai daca nu te agiti tu ca un ou intr-o caldare (de la tine citire), cine sa se agite? Imi pare rau, dar tu nu esti Hurdubaia aia pe care o stiu eu. Cred ca aia pe care o cunoasteam eu e foarte surmenata, alta explicatie eu unul nu am.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tarziu ma intreaba prin SMS nocturn ce mai face APPLE (www.exprimare.org).
    :))
    Bine face, e intr-o mica/mare vacanta, intr-un fel sau altul...

    RăspundețiȘtergere

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog