27.9.07

"Ci prosti, ci needucati ... "

Tren rapid. In drum spre ai mei. 2 adolescente intra in compartiment cu niste pahare mari cu suc si, inainte de a cobori, le lasa pe tentativa aia de masuta, sub care se gaseste o alta tentativa de cos de gunoi. In aceeasi statie, in care coboara fetele, urca 2 tipi. Unul isi pune mainile in solduri, se uita chioras la paharele goale si zice:"Shini dracu' o lasat aicisha paharili estea? Ci prosti, ci needucati"... Eu ma uit mirata la el, mai ales ca pare fix genul ala de taranoi needucat cu diploma. Are vreo 25 de ani. Si, in timp ce eu ma uit la el ca "proastili", baiatul deschide geamul brusc, de am impresia ca zburam cu totii din compartiment, ia "paharili celea 2" si ... le arunca. Pe geam, evident, cum altfel? Dupa care, mandru de el, se asaza ca un cocos pe locul sau, asta dupa ce urla la un mosulet, ce indraznise sa se puna pe locul taranoiului, ce nu era ocupat cu vreo 3 statii inainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog