16.5.07

Azi mi-s sictirita rau...



...da-mi fac blog! :) K e la moda si raman naibii in urma. O sa ajung bunik intr-o zi, cu tatuaj si fara blog... sa-mi rada nepotii in nas, nu alta! :))
Acum, recunosc, n-am idei. Poate o sa-mi vina zilele urmatoare. Sau poate nu! Vom vedea. Sa nu asteptati sa va "intind" CV-u' meu aici, k n-am chef, ma enerveaza cumplit asta. Pot sa va spun doar ca sunt unul dintre miile de jurnalisti din RO. Nici foarte bun, nici foarte prost, undeva pe la mijloc. Ei, si ce?

8 comentarii:

  1. Uite ca am onoarea de a fi printre primele persoane care iti spune "Uelcome" (ca si asta e la moda). Sa ai nervii tari pentru cei fara de bun simt si sa ne spui multe lucruri frumoase din experienta ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sar'na! Ce, exista oameni fara bun simt? :)) Io nu cred... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am vrut sa fiu negativista inca de la primul tau post, dar incearca postul mariei de la gsp, cat are saraca de indurat!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Stai linistita, sunt calita. Sunt pt libertatea de exprimare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Inseamna ca am multe de invatat de la tine:) Eu inca nu m-am obisnuit cu "unii care este"....he he he!

    Bravo tie! Poate imi imprumuti si mie reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta e urmatoarea: IGNORE! IGNORE! IGNORE! Stii cat de tare doare? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun venit in lumea celor care sunt la moda. Sa fie primit !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multzu... Sa fie, sa fie!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Mai scriu si pe Pandora

Despre mine

Fotografia mea
in primul rand, om. prin jungla umana. apoi, jurnalist. prin jungla presei.

Arhivă blog